Ruske modle

Kuglice sa plazma keksom

Kuglice sa plazma keksom
Kuglice sa plazmom
Ovo je recept za najukusnije crne kuglice sa plazma keksom koje sam ikada probala. Verovatno zbog toga sto se prave od kvalitetnog materijala. Hocu da kazem, ne ide najjeftiniji mleveni keks, vec ukusan plazma keks. Zatim, za punjenje se stavlja nista manje nego za moj ukus, fantasticni eurokrem. A sto je dobro, prave se brzo i lako.

Za pripremu kuglica sa plazma keksom potrebno je:

100 g crne čokolade
1/2 margarina
2 dl vode
250 g šećera
250 g mlevenog plazma keksa
100 g eurokrema
secer ili kokos (po zelji, za valjanje kuglica)

Priprema:

Prokuvati vodu, margarin, sećer i čokoladu, da se sve lepo rastopi. Kada je gotovo, skinuti sa sporeta, dodati mlevenu plazmu i sve dobro promesati. Staviti u frizider sat-dva da se stegne, a onda praviti kuglice na klasican nacin.

Kada su i one gotove, uvaljati ih u kristal secer ili kokos (ko već kako voli). E sad ide ono sto se zove "slag na torti". Na svaku kuglicu prstićem ili kasičicom napraviti malo udubljenje, pa u njega staviti eurokrem.

Zbog svog izgleda, moja mama ih zove "ptičja gnezda" ali sam ih ja jos kao mala prekrstila u "crne kuglice sa plazma keksom", da bi joj precizno objasnila o kojim kuglicama se radi, da slucajno ne bi doslo do zabune kada sam zelela da mi ih napravi.

Kuglice sa plazma keksom